ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

آغاز لیگ یک بدمینتون| امید پونا لیگ را با شکست شروع کرد

  • کد خبر: ۵۷۰۱۶
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
آغاز لیگ یک بدمینتون| امید پونا لیگ را با شکست شروع کرد
رقابت‌های دسته‌یک بدمینتون‌بانوان با حضور یک تیم مشهدی آغاز شد و پونا در نخستین گام شکست خورد.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم مشهدی دختران امید پونا لیگ دسته‌یک را با شکست آغاز کرد. از این هفته مسابقات بدمینتون لیگ دسته‌یک بانوان آغاز شد و دور رفت طی ۲ روز به میزبانی شهر‌های تهران و کرمان پیگیری شد. در لیگ دسته‌یک امسال ۷ تیم حضور دارند و به همین دلیل فدراسیون تیم‌ها را در ۲ گروه تقسیم کرد. در گروه اول، تیم‌های قم، رباط‌کریم، پاندای تبریز و جوانان ایران‌زمین تهران حضور دارند. در گروه دوم نیز تیم امید پونا به‌عنوان نماینده مشهد با تیم‌های کرمان و کمپ قهرمانان تهران هم‌گروه است. این تیم‌ها باید به‌صورت دوره‌ای در گروه خود رقابت کنند.

۲ شکست نزدیک برای جوانان مشهد

در اولین دوره، یعنی مسابقات رفت، در گروه الف که در تهران به میدان رفتند، تیم قم یک پیروزی و ۲ شکست را تجربه کرد. رباط‌کریم ۳ شکست را پذیرفت و پاندای تبریز ۲ پیروزی و یک شکست را از آن خود کرد. تیم ایران‌زمین نیز همه بازی‌های خود را با پیروزی و بیشترین امتیاز پشت سر گذاشت.
 
در گروه ب که ۳ تیم باید به میزبانی کرمانی‌ها به میدان می‌رفتند، تعداد بازی‌ها کمتر بود و هر تیم ۲ دیدار پیش رو داشت. تیم امید پونا بازی اول خود را برابر کرمان ۳ بر ۲ واگذار کرد و در بازی دوم مقابل کمپ قهرمانان تهران باز هم با همین نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ مغلوب حریف خود شد. در این گروه کرمان با ۲ پیروزی در صدر قرار دارد. کرمان تیم تهران را با بهترین نتیجه، یعنی ۵ بر صفر از پیش رو برداشت. پس از آن تیم قهرمانان با یک پیروزی در رده دوم جای دارد و مشهدی‌ها نیز بدون برد در رده سوم هستند.
 
قرار است از هر گروه ۲ تیم به مرحله پایانی صعود کنند. این خبر خوشی برای پوناست. زیرا کار راحت‌تری در گروهش دارد. این تیم باید در دور برگشت شکست‌های نزدیکی را که تجربه کرده است، جبران کند تا بتواند از این مرحله صعود کند.

پونا به دنبال دومین سهمیه لیگ برتر

آکادمی پونا در ۳ سال اخیر در لیگ برتر بدمینتون بانوان حضور داشته و عناوین خوبی را کسب کرده است، اما امسال به‌علت شیوع ویروس، این باشگاه خصوصی ترجیح داد در رقابت‌ها حاضر نشود و لیگ برتر امسال فقط با ۵ تیم برگزار شد. اما مسئولان این تیم قول دادند که در لیگ یک امسال جوانان خود را راهی مسابقات کنند. ۲ فصل پیش لیگ دسته‌یک بانوان برای مشهدی‌ها خوش‌یمن بود و تیم شهید فخار توانست به لیگ برتر صعود کند. حالا باید دید پونا می‌تواند تعداد تیم‌های خود در لیگ برتر امسال را به ۲ تیم برساند یا خیر. به‌جز تیم بانوان، ۲ تیم توس‌مسیر مشهد و هیئت نیشابور در بخش آقایان نیز لیگ یکی هستند.
 
امسال تیم شهید فخار تنها نماینده بانوان مشهد در لیگ برتر بود که پنجم شد. هیئت بدمینتون استان اعلام کرد امسال با هدف برنامه‌ریزی برای آینده بدمینتون استان، بانوان خراسان‌رضوی در رقابت‌های لیگ بازی کردند تا با کسب تجربه لازم، آماده درخشش در سال آینده شوند. هیچ اسپانسری از این تیم حمایت نکرد و فقط با کمک‌های هیئت بدمینتون و شهرداری مشهد تیم به مسابقات اعزام می‌شد و هزینه‌های جانبی را هیئت پرداخت کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->